ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Encyklopedie SÚKL

Kontroluje někdo dodržování pravidel u reklamy na léky?

Na dozoru v oblasti reklamy na léky se podílí několik institucí podle zákonem stanovených kompetencí.

Dozorem jsou pověřeni:

  • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání  - veškerá reklama, kterou vysílá rozhlas a televize.  
  • Státní ústav pro kontrolu léčiv – reklama na humánní léky a sponzorování v této oblasti. 
  • Ministerstvo zdravotnictví - reklama na zdravotní péči a sponzorování v této oblasti.
  • Státní rostlinolékařská správa - reklama na přípravky na ochranu rostlin. 
  • Ústav pro státní kontrolu veterinárních biopreparátů a léčiv - reklama na veterinární léky.
  • Úřad pro ochranu osobních údajů - nevyžádaná reklama šířená elektronickými prostředky.
  • Krajské živnostenské úřady - v ostatních případech.

Klinické studie